Εκτεταμένη μπροσούρα παρουσίασης προϊόντων

mprosoura 1Περιοδικό παρουσίασης

Ύστερα από την επιτυχία του μικρού τρίπτυχου προώθησης (δες το αντίστοιχο πρότζεκτ), ο πελάτης μας επανήλθε με μια πιο απαιτητική δουλειά ˙ μας ζήτησε να δημιουργήσουμε ένα εκτεταμένο περιοδικό παρουσίασης των βασικότερων προϊόντων που αντιπροσωπεύει η εταιρεία. Το περιοδικό θα απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου της αρχιτεκτονικής και διακόσμησης, όπως εγώ. Ξέρω πολύ καλά τι πληροφορίες χρειάζεται να πάρω από ένα τέτοιο περιοδικό αλλά και την αισθητική που θα απαιτούσα να έχει. Σε αυτό το πρότζεκτ είχα κι έναν ακόμη ρόλο, αυτόν του τελικού αποδέκτη και άρα κριτή του προϊόντος της εργασίας μου! Το αποτέλεσμα ξεπέρασε κάθε προσδοκία!